Van saját kutatásuk, vagy másoktól vásárolnak? A legtöbb cég nem kutatja a noni termékeit.
Egyszerűen nem ismerik és nem is értenek a nonihoz, úgy mint a TNI.
Megvásárolják a terméket és hozzáteszik a meglévő termékskálájukhoz, anélkül, hogy kipróbálnák, vagy megbizonyosodnának a minőségéről és lehetőségeiről.
Az árazásuk, csomagolásuk lehet hogy hasonló TAHITIAN NONI ®Juice-hoz, de a tartalmuk természetesen nem. Emlékezzetek, a Tahitian Noni Internationalnál minden a noni körül forog.
Ők a noni szakértői, és elkötelezték magukat, hogy feltárják a noni csodálatos lehetőségeit. Az egyetlen laboratóriumot működtetik, melyet a Morinda citrifolia, tanulmányozásának szenteltek.
Három évig tanulmányozták a nonit, mielőtt egyáltalán felajánlották a terméket a piacon.
Lássunk néhány csodálatos dolgot, melyet a Morinda kutatásai eredményeztek:
- Kifejlesztették a saját eljárásukat, a noni gyümölcs szüretelésére, és a leghatékonyabb termék készítésére.
- Feltaláltak és kifejlesztettek egy szabadalmaztatott eljárást arra, hogy olajat nyerjenek a noni gyümölcs magjából.
- Rostot tudnak kivonni a noni gyümölcsből.
- Kifejlesztették a TAHITIAN NONI ®Juice footprint-et, melyet szabványnak tekintenek a noni termék minőségének mérésére.
- Felfedték a noni azon képességét, hogy gátolja a Cox 2 enzimet, míg engedi a Cox 1 enzim további működését.
Pillanatnyilag a legfontosabb egyetemeken nonival kapcsolatos kutatásokat szponzorálnak. A TNI tudósai elkötelezték magukat, hogy feltárják a noni csodálatos lehetőségeit, íme a korántsem teljes lista:
- Dr.Ralph Heinicke
- Dr.Anne Hirazumi Kim
- Dr.Scott Gerson
- Dr.Mian Ying Wang
- Dr.Steven Hall
- Dr.Neil Solomon
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése