vasárnap

Hogyan kasonlítsuk össze a noni termékeket? 5. rész.

KUTATÁS ÉS FEJLESZTÉS

Van saját kutatásuk, vagy másoktól vásárolnak? A legtöbb cég nem kutatja a noni termékeit.

Egyszerűen nem ismerik és nem is értenek a nonihoz, úgy mint a TNI.

Megvásárolják a terméket és hozzáteszik a meglévő termékskálájukhoz, anélkül, hogy kipróbálnák, vagy megbizonyosodnának a minőségéről és lehetőségeiről.

Az árazásuk, csomagolásuk lehet hogy hasonló TAHITIAN NONI ®Juice-hoz, de a tartalmuk természetesen nem. Emlékezzetek, a Tahitian Noni Internationalnál minden a noni körül forog.

Ők a noni szakértői, és elkötelezték magukat, hogy feltárják a noni csodálatos lehetőségeit. Az egyetlen laboratóriumot működtetik, melyet a Morinda citrifolia, tanulmányozásának szenteltek.

Három évig tanulmányozták a nonit, mielőtt egyáltalán felajánlották a terméket a piacon.

Lássunk néhány csodálatos dolgot, melyet a Morinda kutatásai eredményeztek:

  • Kifejlesztették a saját eljárásukat, a noni gyümölcs szüretelésére, és a leghatékonyabb termék készítésére.
  • Feltaláltak és kifejlesztettek egy szabadalmaztatott eljárást arra, hogy olajat nyerjenek a noni gyümölcs magjából.
  • Rostot tudnak kivonni a noni gyümölcsből.
  • Kifejlesztették a TAHITIAN NONI ®Juice footprint-et, melyet szabványnak tekintenek a noni termék minőségének mérésére.
  • Felfedték a noni azon képességét, hogy gátolja a Cox 2 enzimet, míg engedi a Cox 1 enzim további működését.

Pillanatnyilag a legfontosabb egyetemeken nonival kapcsolatos kutatásokat szponzorálnak. A TNI tudósai elkötelezték magukat, hogy feltárják a noni csodálatos lehetőségeit, íme a korántsem teljes lista:
  • Dr.Ralph Heinicke
  • Dr.Anne Hirazumi Kim
  • Dr.Scott Gerson
  • Dr.Mian Ying Wang
  • Dr.Steven Hall
  • Dr.Neil Solomon
A következő rész: Tartalmaz-e a termék mesterséges adalékokat

Nincsenek megjegyzések: