vasárnap

Hogyan hasonlítsuk össze a noni termékeket 4.rész.

Az illető cég a nonira összpontosít, vagy csak egyszerűen felkapaszkodott a “noni szekérre”?

A legtöbb cég a haszonra összpontosít, nem a nonira. Keveset törődnek a kényes előállítási folyamattal, melyre szükség van, vagy a noni lehetőségeinek folyamatos kutatásával.

A figyelmük és az erőforrásaik nem a nonira összpontosulnak, hanem a termékek szélesebb skáláján oszlanak meg.

  • A Tahitian Noni International hozta létre a noni piacot, ez a szenvedélyük. Senki sem tud náluk többet a noniról.
  • A TNI erőforrásai a noni alapú termékek kifejlesztésére összpontosulnak
  • A TNI birtokolja az egyetlen kutató és fejlesztő laboratóriumot, világklasszisú orvosi és tudós személyzettel.

Elkötelezték magukat, hogy feltárják a noni lehetőségeit, és folyamatosan fejlesszék az előállítási folyamatot, hogy a legjobb minőségű és leghatékonyabb terméket adják a TAHITIAN NONI ®Juice-al a fogyasztók kezébe.

A következő rész: Kutatás és fejlesztés

Nincsenek megjegyzések: