Az illető cég a nonira összpontosít, vagy csak egyszerűen felkapaszkodott a “noni szekérre”?
A legtöbb cég a haszonra összpontosít, nem a nonira. Keveset törődnek a kényes előállítási folyamattal, melyre szükség van, vagy a noni lehetőségeinek folyamatos kutatásával.
A figyelmük és az erőforrásaik nem a nonira összpontosulnak, hanem a termékek szélesebb skáláján oszlanak meg.
- A Tahitian Noni International hozta létre a noni piacot, ez a szenvedélyük. Senki sem tud náluk többet a noniról.
- A TNI erőforrásai a noni alapú termékek kifejlesztésére összpontosulnak
- A TNI birtokolja az egyetlen kutató és fejlesztő laboratóriumot, világklasszisú orvosi és tudós személyzettel.
Elkötelezték magukat, hogy feltárják a noni lehetőségeit, és folyamatosan fejlesszék az előállítási folyamatot, hogy a legjobb minőségű és leghatékonyabb terméket adják a TAHITIAN NONI ®Juice-al a fogyasztók kezébe.
A következő rész: Kutatás és fejlesztés
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése