
Miért ital formájában kapható?
A Tahitian Noni International (alakuláskor, Morinda) cég fő gondja a minőség volt, nem a kényelem és az ár.
Ezért a TNI 3 évet szánt tapasztalatok gyűjtésére, valamint dollár milliókat a kutatásokra és fejlesztésekre, hogy ezáltal egy kitűnő Nonit italt dobhasson a piacra.
Tanulmányozták a Noni gyártásának legjobb módját, a Noni legfontosabb összetevőit, és számos történelmi bizonyítékot a Noniról: világossá vált, hogy a Noni piacra dobásának egyetlen módja a tiszta, átalakítás mentes forma - az a mód, ahogy az őslakók használták a Nonit évezredek óta.
A TNI a kutatások során rájött, hogy ha bármilyen átalakítást alkalmaznak akkor sok hasznos biológiailag aktív anyag elveszti a hatásfokát, részben vagy egészben, és ez azt eredményezheti, hogy nem kapjuk azokat a hatásokat mint az eredeti noni gyümölcs levétől.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése