péntek

Amerikai gyógyítók kijelentései a noniról

Dr. Betty J. Carter, orvos,Lutz, Florida

"Ez egy egyedülálló termék. Nagyon sok betegemnek segített. Mindenkinek nagyon ajanlanam."

Dr. Roger Soard,csontkovács; Winchester Bay, Oregon

"A TAHITIAN NONI ital mindenkinek ajanlott, aki aggódik az egészségéért. Nem egészen egy évig minden nap háromszor vagy négyszer ittam belőle. Nagyon sok előnyét tapasztaltam, és most nagyszerűen érzem magam. Aggódom az egészségemért, és bármit megtennék, hogy egészséges maradjak. Még akkor is megtartanám a TAHITIAN NONI.-t, ha Tahiti-re kellene költöznöm érte."

Dr. Steven Hall, családorvos; Seattle,Washington

"Pályafutásom alatt még soha nem láttam olyan terméket, amely annyi szituációban lenne annyira hatásos, mint a TAHITIAN NONI. ital. Ajánlom minden betegemnek, is mindenkinek, aki szeretné megőrizni az egészségét- Én imádom!"

Dr. Jim Marcoux, természetgyógyász, mozgásterapeuta, és táplálkozási szakértő; Livonia, IN"

Mint természetgyógyász több száz embernek mutattam be a TAHITIAN NONI. italt hihetetlenül látványos eredményekkel. A TAHITIAN NONI. ital csodálatosan működik együtt a testtel."

Dr. Wayne Cole, DO, masszőr, háziorvos; Providence, PA"

A TAHITIAN NONI. italtól én és a betegeim is egyaránt jobban érezzük magunkat. Nem telik el egy napom sem Noni niékül."

Dr. Jake Savage, PhD, mikrobiológus; Huntsville, AL"

Imádom a TAHITIAN NONI. italt. Egészen hihetetlen termék, és boldogan ajánlom mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések: